Sunday, June 5, 2011

Mohd Farozi bin Yaakob REDone

PEMBUKAAN AGENT redONE (IPOH)UTARA

Para Sahabat-sahabat  yang dihargai,
   Selamat datang ke rangkaian baru  RedOne ! Saya sebagai Agent  mengalu-alukan Supaya sahabat-sahabat beralih ke rangkaian mudah alih terbaru dengan harga pakej yang terendah rm8,rm58 dan rm88.sedikit penerangan dari kami,pakej rm8 sebulan akan menikmati percuma panggilan kesemua rangkan selama 53 minit dan sesama rangkaian adalah percuma,pakaj rm58 sahabat-sahabatkan akan menikmati percuma panggilan kesemua rangkan selama 483 minit,percuma internet data 200mb dan sesama rangkaian adalah percuma,Manakala pakej rm88 akan menikmati percuma panggilan kesemua rangkan selama 880 minit,internet data 500mb dan sesama rangkaian adalah percuma.

   Tanpa melengah masa, sahabat-sahabat terutama di sekitar Ipoh serta yang berhampiran bolehlah menghubungi saya di talian  016.

   Hubungi kami dengan seberapa segera untuk mendapatkan kad sim terbaru Celcom redOne, Kami akan memberi layanan yang sebaik mungkin, Insyaallah..Sekian W'salam.


Alamat Agent Ipoh :-

Mohd Farozi b.Yaakob

IPOH,PERAK.

Coordinate : 

TEL: 016-


PENDAFTARAN BARU Celcom redone

  Promosi terkini dari Celcom redOne, jika sahabat ingin mendaftar pakej rm8 sahabat yg sedang menggunakan prepaid register rm10,Emailkan salinan potostit IC depan/belakang.

Bermula saat ini jika sahabat mendaftar secara online akan mendapat potongan rm5,Jumlah rm30 sahaja.

  Keuntungan berlipat ganda tak perlu top-up ,jimat wang dengan hanya rm8 sahabat boleh stanby phone bila2 masa dan jangan lupa sesama rangkaian adalah percuma setiap panggilan.

Insyaallah.


Apa kelebihan  ?

~Tak perlu Top-up tiap2 minggu

~percuma panggilan antara rangkaian.

~Inilah peluang untuk kita untuk berjimat cermat,berbaloi-baloi..

Dapatkan Kad sim hari ini , Emel atau sms saya seperti berikut,sertakan:~

Nama:
Potostat IC depan/belakang:
No Tel:
Nama Ibu:
Alamat terkini:


Daftar sekarang emel sini : @gmail.com
 
Call/sms : 016- (Abg redONE) 



                 

                                 

No comments: